Kalastaja alustab koostööd Äripäevaga ning hakkab lisaks kvartaalsele Kalastaja paberajakirjale kalapüügiuudiseid kirjastama digitaalselt ja iga päev.

- Kalastaja asutaja Hanno Kask (keskel) ja Äripäeva peadirektor Igor Rõtov (vasakul) ning Äripäeva ajakirjade vastutav väljaandja Rain Väät pärast Kalastaja koostöökokkuleppe sõlmimist. Foto: Tatjana Kask
Kalastaja asutaja ning väljaannet rohkem kui 25 aastat vedanud Hanno Kase sõnul on kätte jõudnud aeg väljaandega jõulisemalt digimaailma siirduda. „Mul on väga hea meel, et jõudsime Äripäevaga kokkuleppele ning saame ühiseid teadmisi kasutades digitaalset äri arendada,„ ütles Kask.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov, kes on ka ise kalamees, ütles, et Äripäeva jaoks on tegu väga põneva projektiga. „Äripäeval on praeguseks ligikaudu paarkümmend digitaalse kirjastamise projekti alates aripaev.ee-st ja lõpetades spetsiifilisemate uudissaitidega nagu näiteks bestmarketing.ee, toostusuudised.ee või imelineajalugu.ee. Oleme digitaalse kirjastamise alal olnud edukad ning usume, et saame oma teadmisi ja oskusi kasutada ka kalastushuviliste teenindamiseks,“ täpsustas Rõtov.
Kalastaja on ilmunud alates 1996. aastast ning olnud terve inimpõlve jooksul asjalikuks kaaslaseks meestele ja naistele, kelle kireks on kalapüük. Harrastuskalastusega tegelevaid inimesi on Eestis ligikaudu 60 000. Kalastaja paberversioon ilmub ka edaspidi. Ajakiri jääb ilmuma neli korda aastas – kevadel, suvel, sügisel ja talvel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!